Kargoya verildiğinde sms gidiyor, şubeden dağıtıma çıktığında arıyoruz. Teslim edilmediğinde önce şubeyi sonra müşteriyi arıyoruz. Kargo kaybı olmadı Allah'tan. Sürekli trafik halinde olmamıza rağmen bunlar oluyor. Peşinden koşuyoruz aslında kargoların, hem müşteri memnuniyeti açısından hemde kafa rahatlığından dolayı iyi oluyor. Artık gına geldi ondan konusunu açayım dedim

Geç göndermeyi düşündük fakat anlık satış olduğu için müşteri bir sonraki gün hemen alsın diyoruz. 2-3 gün geçince soğuyor alası varsa o da gidiyor.
Edit: En son çare ajitasyon yapacağım.