Merhaba arkadaşlar sipariş verip telefonuna bakmayan, almayan kişiler için fikir öneri arıyorum. Bir sorun çıkıp almayan müşterileri için değil, 1 gün önce sipariş verip 1 gün sonra almayan telefonlara cevap vermeyen, vay efendim kocamı gönderdim almaya gidiyor, vay efendim tekrar gönderin +10₺ kargo ekleyin bu rağmen haftada 10'a yakın iade geliyor. Bu tarz kişilere ne çeşit bir fantezi uygulayabilirim teşekkürler.