• 04-08-2019, 21:47:39
    #10
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Ulaşım sağlandı hocam.
  • 04-08-2019, 21:55:40
    #11
    Hocam izin almadan böyle bir şey yapmak yasak bilginiz olsun.
  • 04-08-2019, 21:57:08
    #12
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam izin almadan böyle bir şey yapmak yasak bilginiz olsun.
    Anlayamadım, kimden ne izni?
  • 04-08-2019, 22:00:49
    #13
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlayamadım, kimden ne izni?
    1- Yardım Toplama talebinde bulunan kişiden, hasta ise toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayan resmi makamlardan onaylı, tam teşekküllü hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (hasta olmayan için rapor istenmeyecek)

    2- Herhangi bir geliri olup olmadığı, mesleği, adına kayıtlı gayri menkul ve mallarının bulunup bulunmadığını, ailedeki fert sayısı ve bunların meslekleri, herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşu ile (Bağ-Kur, Emekli Sandığı, SSK) bağlı bulunduğu Kaymakamlık Vakfı veya Yeşil Karttan faydalanıp faydalanmadıkları.

    3- Dilekçede belirtilecek hususlar; Yardım toplamanın amacı, şekli (bankada hesap açtırılması, makbuz karşılığı v.b.), süresi, faaliyet alanı, ne miktarda yardım toplanacağı ve faaliyette görevlendirileceklerin (en az 3 kişi) isimleri dilekçede belirtilecek ve dilekçe ilgililerce imzalanmış olacak.

    4- Sorumlu kuruldan istenilecek belgeler; Nüfus cüzdan fotokopileri, T.C. Kimlik numaraları, adres kayıt bilgileri ve adli sicil kayıtlarının olup- olmadığını belirten yazılı beyan ile ikişer adet vesikalık fotoğraf.

    5- Yardım toplama faaliyetinde görevlendirileceklerin arasında kamu görevlileri bulunması halinde mülki amirden izin belgesi alınacaktır.

    İlgili kaymakamlığa veya valiliğe giderek yardım toplama belgesi almanız gerekiyor. Yasal olarak başınız ağrıyabilir yoksa.
  • 04-08-2019, 22:02:26
    #14
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Yardım Toplama talebinde bulunan kişiden, hasta ise toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayan resmi makamlardan onaylı, tam teşekküllü hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (hasta olmayan için rapor istenmeyecek)

    2- Herhangi bir geliri olup olmadığı, mesleği, adına kayıtlı gayri menkul ve mallarının bulunup bulunmadığını, ailedeki fert sayısı ve bunların meslekleri, herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşu ile (Bağ-Kur, Emekli Sandığı, SSK) bağlı bulunduğu Kaymakamlık Vakfı veya Yeşil Karttan faydalanıp faydalanmadıkları.

    3- Dilekçede belirtilecek hususlar; Yardım toplamanın amacı, şekli (bankada hesap açtırılması, makbuz karşılığı v.b.), süresi, faaliyet alanı, ne miktarda yardım toplanacağı ve faaliyette görevlendirileceklerin (en az 3 kişi) isimleri dilekçede belirtilecek ve dilekçe ilgililerce imzalanmış olacak.

    4- Sorumlu kuruldan istenilecek belgeler; Nüfus cüzdan fotokopileri, T.C. Kimlik numaraları, adres kayıt bilgileri ve adli sicil kayıtlarının olup- olmadığını belirten yazılı beyan ile ikişer adet vesikalık fotoğraf.

    5- Yardım toplama faaliyetinde görevlendirileceklerin arasında kamu görevlileri bulunması halinde mülki amirden izin belgesi alınacaktır.

    İlgili kaymakamlığa veya valiliğe giderek yardım toplama belgesi almanız gerekiyor. Yasal olarak başınız ağrıyabilir yoksa.
    bu küçük bir yardım böyle birşeye gerek duyulacağını düşünmüyorum yardım yaparkende mi belgelerle uğraşıcaz saçma
  • 04-08-2019, 22:32:56
    #15
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Yok artık hocam, hastasına yardım toplamıyoruz, sorumlu kişi de ben değilim Benim gözlemlediğim birkaç kardeşimiz var isteyen kendi muhitinde de yapabilir. Forum yönetiminin bir sorun göreceğini düşünmüyorum ki bayram ve çocuk kelimelerinden bahsediyoruz Bilginiz için yine de teşekkür ederim.;

    Yasal olarak ağrısın problem yok hocam, üç beş tebessüm fazlasıyla yetiyor inanın bana
  • 04-08-2019, 23:35:16
    #16
    Destek oldum o umarım küçük de olsa katkıda bulunabilmişimdir. diğer arkadaşlarda 5 10tl katarsa çok güzel olur. 👑
  • 04-08-2019, 23:47:11
    #17
    sobee isimli çocuk kıyafeti üreten firmanın websitesinde 5-10 TL'ye dahi çok kaliteli giysiler oluyor arkadaşlar. İmkanınız varsa mağazalara da uğrayabilirsiniz genelde avm içinde yer alıyor sanırım. bu bayram birkaç çocuğu bu şekilde sevindirsek çok iyi olur.
  • 05-08-2019, 00:12:53
    #18
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Kesinlikle hocam. Civil mağazasında da uyguna kıyafetler var bakalım giydirebildiğimiz maksimum kardeşimize yardımcı olacağız.