Yok artık hocam, hastasına yardım toplamıyoruz, sorumlu kişi de ben değilim Benim gözlemlediğim birkaç kardeşimiz var isteyen kendi muhitinde de yapabilir. Forum yönetiminin bir sorun göreceğini düşünmüyorum ki bayram ve çocuk kelimelerinden bahsediyoruz Bilginiz için yine de teşekkür ederim.;

Yasal olarak ağrısın problem yok hocam, üç beş tebessüm fazlasıyla yetiyor inanın bana