sobee isimli çocuk kıyafeti üreten firmanın websitesinde 5-10 TL'ye dahi çok kaliteli giysiler oluyor arkadaşlar. İmkanınız varsa mağazalara da uğrayabilirsiniz genelde avm içinde yer alıyor sanırım. bu bayram birkaç çocuğu bu şekilde sevindirsek çok iyi olur.