BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlayamadım, kimden ne izni?
1- Yardım Toplama talebinde bulunan kişiden, hasta ise toplanacak yardım miktarını belirlemeye yarayan resmi makamlardan onaylı, tam teşekküllü hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (hasta olmayan için rapor istenmeyecek)

2- Herhangi bir geliri olup olmadığı, mesleği, adına kayıtlı gayri menkul ve mallarının bulunup bulunmadığını, ailedeki fert sayısı ve bunların meslekleri, herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşu ile (Bağ-Kur, Emekli Sandığı, SSK) bağlı bulunduğu Kaymakamlık Vakfı veya Yeşil Karttan faydalanıp faydalanmadıkları.

3- Dilekçede belirtilecek hususlar; Yardım toplamanın amacı, şekli (bankada hesap açtırılması, makbuz karşılığı v.b.), süresi, faaliyet alanı, ne miktarda yardım toplanacağı ve faaliyette görevlendirileceklerin (en az 3 kişi) isimleri dilekçede belirtilecek ve dilekçe ilgililerce imzalanmış olacak.

4- Sorumlu kuruldan istenilecek belgeler; Nüfus cüzdan fotokopileri, T.C. Kimlik numaraları, adres kayıt bilgileri ve adli sicil kayıtlarının olup- olmadığını belirten yazılı beyan ile ikişer adet vesikalık fotoğraf.

5- Yardım toplama faaliyetinde görevlendirileceklerin arasında kamu görevlileri bulunması halinde mülki amirden izin belgesi alınacaktır.

İlgili kaymakamlığa veya valiliğe giderek yardım toplama belgesi almanız gerekiyor. Yasal olarak başınız ağrıyabilir yoksa.