Merhaba Arkadalar,
Jandarma Uzman Onbaşı oluyorum yakında yerim açıklanacak. Varmı forumumuzda uzman olan arkadaşımız varsa sohbet etmek isterim bi kaç sormak istediklerim vs var.Ve sizin bu konu hakkındaki yorumlarınız nedir ?
Merhaba Uzman Çavuş Oluyorum Düşünceleriniz Nelerdir ?
12
●512
- 03-08-2019, 11:49:19çok şerefli bi o kadarda zor görev Allah yardımcınız olsun hayırlı olsun
- 03-08-2019, 11:50:58Amin kardeşim Allah hepsinin yardımcısı olsun.ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dostum çok şerefli bi meslek Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallahtaner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2019, 11:56:36Amin kardeşim inşallah.O Asker arkadaşlardan bi mesaj bekliyorum danışmak istediğim şeyler var.SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2019, 12:13:23Sağolasın kardeşim neden devamını getirmedin acaba ?PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin inşallah kardeşim sağolasın.AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
