• 03-08-2019, 11:46:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadalar,

    Jandarma Uzman Onbaşı oluyorum yakında yerim açıklanacak. Varmı forumumuzda uzman olan arkadaşımız varsa sohbet etmek isterim bi kaç sormak istediklerim vs var.Ve sizin bu konu hakkındaki yorumlarınız nedir ?
  • 03-08-2019, 11:48:48
    #2
    Allah tüm askerlerimizin, polislerimizin, vatanımızı koruyan tüm kardeş ve abilerimin yardımcısı olsun.
  • 03-08-2019, 11:49:19
    #3
    Platin üye
    çok şerefli bi o kadarda zor görev Allah yardımcınız olsun hayırlı olsun
  • 03-08-2019, 11:50:58
    #4
    ercnakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah tüm askerlerimizin, polislerimizin, vatanımızı koruyan tüm kardeş ve abilerimin yardımcısı olsun.
    Amin kardeşim Allah hepsinin yardımcısı olsun.



    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şerefli bi o kadarda zor görev Allah yardımcınız olsun hayırlı olsun
    Evet dostum çok şerefli bi meslek Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
  • 03-08-2019, 11:54:51
    #5
    Kategori Moderatörü
    Hayirli olsun kardeşim bir cok asker var forumda çeşitli rütbelerde Allah utandırmasın
  • 03-08-2019, 11:56:36
    #6
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayirli olsun kardeşim bir cok asker var forumda çeşitli rütbelerde Allah utandırmasın
    Amin kardeşim inşallah.O Asker arkadaşlardan bi mesaj bekliyorum danışmak istediğim şeyler var.
  • 03-08-2019, 12:06:24
    #7
    Geçen sene uzmanlıkta sadece mebs mülakatına gitmiştim. Onun dışında daha denemedim.
    Öncelikle hayırlı olsun, Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Zor fakat kutsal bir meslek.
  • 03-08-2019, 12:09:42
    #8
    Hayırlı uğurlu olsun kardeşim, inşallah güzel bir görev yerin olur, hayatta başarılar..
  • 03-08-2019, 12:13:23
    #9
    PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene uzmanlıkta sadece mebs mülakatına gitmiştim. Onun dışında daha denemedim.
    Öncelikle hayırlı olsun, Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Zor fakat kutsal bir meslek.
    Sağolasın kardeşim neden devamını getirmedin acaba ?

    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun kardeşim, inşallah güzel bir görev yerin olur, hayatta başarılar..
    Amin inşallah kardeşim sağolasın.