Merhaba Uzman Çavuş Oluyorum Düşünceleriniz Nelerdir ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Merhaba Uzman Çavuş Oluyorum Düşünceleriniz Nelerdir ?
12
●
512
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Merhaba Uzman Çavuş Oluyorum Düşünceleriniz Nelerdir ?
1
2
03-08-2019, 12:16:19
#10
Furkan
Opat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sağolasın kardeşim neden devamını getirmedin acaba ?
Özel sebeplerden dolayı dostum.
Dilersen telefon ver konuşalım. Anladığım senin de aklında sorular var
03-08-2019, 12:18:21
#11
PaSaSa
@
Alpagu
iyi bir askerdir toprağım
03-08-2019, 12:28:56
#12
Opat
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Alpagu
iyi bir askerdir toprağım
müsait bi vakitte dönüş sağlarsa sevinirim
03-08-2019, 13:45:57
#13
Alpagu
Opat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
müsait bi vakitte dönüş sağlarsa sevinirim
Ozelden tlfon numarani at. Aklina takilan varsa aciklik getiririrm.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler