Merhaba Arkadalar,

Jandarma Uzman Onbaşı oluyorum yakında yerim açıklanacak. Varmı forumumuzda uzman olan arkadaşımız varsa sohbet etmek isterim bi kaç sormak istediklerim vs var.Ve sizin bu konu hakkındaki yorumlarınız nedir ?