Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba Arkadalar,
Jandarma Uzman Onbaşı oluyorum yakında yerim açıklanacak. Varmı forumumuzda uzman olan arkadaşımız varsa sohbet etmek isterim bi kaç sormak istediklerim vs var.Ve sizin bu konu hakkındaki yorumlarınız nedir ?