Geçen sene uzmanlıkta sadece mebs mülakatına gitmiştim. Onun dışında daha denemedim.
Öncelikle hayırlı olsun, Allah yar ve yardımcınız olsun.
Zor fakat kutsal bir meslek.
Sağolasın kardeşim neden devamını getirmedin acaba ?
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim, inşallah güzel bir görev yerin olur, hayatta başarılar..
Amin inşallah kardeşim sağolasın.