PKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene uzmanlıkta sadece mebs mülakatına gitmiştim. Onun dışında daha denemedim.
Öncelikle hayırlı olsun, Allah yar ve yardımcınız olsun.
Zor fakat kutsal bir meslek.
Sağolasın kardeşim neden devamını getirmedin acaba ?

AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı uğurlu olsun kardeşim, inşallah güzel bir görev yerin olur, hayatta başarılar..
Amin inşallah kardeşim sağolasın.