İzmir Mavibahçe ( Gloria Jeans ) Kod Yazmaca
8
●232
- 31-07-2019, 13:40:07İzmir oldu herhal 40 derece bunaldım. Evden attım kendimi yanı başımdaki mavibahçeye burası serin yanan varsa gelsin. 3 kişilik yer var
- 31-07-2019, 13:48:40Güzel bir uygulaması olsa r10 un konum bilgisine göre yakınındakileri gösterir ve yanına davet edebilirsin. Ben böyle sosyallaşıyorum.khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklerim tabi, daha 1-2 saat buralardayım gibi görünüyor. Evde ilham gelmiyor sıcaklardan, iyi oluyor.MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde meşhur sinekleri olmasa şu Gloria Jeans 'in süper olacak... - 31-07-2019, 15:05:12Geçen sene bugünlerde mavibahçe'de 10 gün civarı her gün erkenden gidip akşam saatlerine kadar oturup kod yazıp çalışıyordum bayağı güzel oluyor İzmir'de olsam kesinlikle gelirdim hocam, hayırlı çalışmalar.