• 31-07-2019, 13:40:07
    #1
    İzmir oldu herhal 40 derece bunaldım. Evden attım kendimi yanı başımdaki mavibahçeye burası serin yanan varsa gelsin. 3 kişilik yer var
  • 31-07-2019, 13:42:01
    #2
    Keşke foruma böyle bir bölüm açılsa da çalışmak isteyen insanlar birlikte bi yerlere gitse
  • 31-07-2019, 13:45:11
    #3
    kolay gelsin hocam, işim erken biterse uğrarım mutlaka
  • 31-07-2019, 13:48:40
    #4
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke foruma böyle bir bölüm açılsa da çalışmak isteyen insanlar birlikte bi yerlere gitse
    Güzel bir uygulaması olsa r10 un konum bilgisine göre yakınındakileri gösterir ve yanına davet edebilirsin. Ben böyle sosyallaşıyorum.

    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay gelsin hocam, işim erken biterse uğrarım mutlaka
    Beklerim tabi, daha 1-2 saat buralardayım gibi görünüyor. Evde ilham gelmiyor sıcaklardan, iyi oluyor.

    Birde meşhur sinekleri olmasa şu Gloria Jeans 'in süper olacak...
  • 31-07-2019, 13:53:24
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Folkart tarafında olan arkadaşlar varsa Starbucks'a beklerim, 10 gün daha buradayım )
  • 31-07-2019, 14:56:41
    #6
    Ben de diyorum bu insanların evi ofisi yok mu? neden starbucks'da çalışıyorlar diye.
    Şimdi farkettim, klimalı ortam.
    ofiste klimam bozuldu tamirci getirene kadar 3 gün eridim.
    2 sokak aşağıdaki starbucks a gitmek aklıma gelmedi)
  • 31-07-2019, 15:05:12
    #7
    Geçen sene bugünlerde mavibahçe'de 10 gün civarı her gün erkenden gidip akşam saatlerine kadar oturup kod yazıp çalışıyordum bayağı güzel oluyor İzmir'de olsam kesinlikle gelirdim hocam, hayırlı çalışmalar.
  • 31-07-2019, 15:16:43
    #8
    Adana da olan varsa Süleyman Demirel soulmate de oluyorum bende her gün
  • 31-07-2019, 16:59:04
    #9
    Bugün mesai bitti. Artık yarın devam...