Konu
İzmir Mavibahçe ( Gloria Jeans ) Kod Yazmaca
31-07-2019, 15:05:12
#7
DemirayBilisim
Geçen sene bugünlerde mavibahçe'de 10 gün civarı her gün erkenden gidip akşam saatlerine kadar oturup kod yazıp çalışıyordum bayağı güzel oluyor İzmir'de olsam kesinlikle gelirdim hocam, hayırlı çalışmalar.