Ben de diyorum bu insanların evi ofisi yok mu? neden starbucks'da çalışıyorlar diye.
Şimdi farkettim, klimalı ortam.
ofiste klimam bozuldu tamirci getirene kadar 3 gün eridim.
2 sokak aşağıdaki starbucks a gitmek aklıma gelmedi)