Keşke foruma böyle bir bölüm açılsa da çalışmak isteyen insanlar birlikte bi yerlere gitse
Güzel bir uygulaması olsa r10 un konum bilgisine göre yakınındakileri gösterir ve yanına davet edebilirsin. Ben böyle sosyallaşıyorum.
kolay gelsin hocam, işim erken biterse uğrarım mutlaka
Beklerim tabi, daha 1-2 saat buralardayım gibi görünüyor. Evde ilham gelmiyor sıcaklardan, iyi oluyor.
Birde meşhur sinekleri olmasa şu Gloria Jeans 'in süper olacak...