hopetr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kedim çok hareketli durmuyor ne yapabilirim ?
21
●566
- 24-07-2019, 11:34:19Hocam kedimi seviyorum sadece bu bahsettiğim konu normal mi sürekli ısırması bunu sordum neden böyle cevaplar yazıyorsunuz anlamadım ?teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Borç içinde olmama çalıştığım firma maaşımı vermemesine rağmen sahiplendim 15 yaşındayım.
Aileden hiç bir destek almadan şu ana kadar 600-700 tl en az masraf yaptım kendi başıma ve bu paraya hiç bir zaman yanmadım.
Yeri geldi camdan sokağa çıktığı hemen peşinden koşup aldım.
Size sorduğum soru belli sürekli ısırıyor oyundan farklı bir boyuta geçti artık ve elimi görünce korkar gibi oluyor sürekli oynuyordu önceden bunun sebebini sordum neden herkes bir anda kedilerin tanrısı gibi sövmeye başladı anlıyamadım. - 24-07-2019, 11:38:08Kedi ısırır. Çözümü elini vermemek. Başka ne diyelim. Kedi avcı hayvan. Güdüleri var. Öyle öyle büyüyecek. Gördüğü her hareket eden cisme saldıracak. Doğası bu. Yoksa hayatta kalamaz. Fare peşinde koşar gibi suda balık avlar gibi ha bire egzersiz yapacak. Ve bi gün eve fare girerse yakalayacak. Fareyle oynarken izleyin. Kediler avlarıyla oynamaya bayılır. Sen onun avısın.
- 24-07-2019, 12:09:41Hata yapmışsın kardeşim.hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşın çok erken. inşallah annen baban ailen de kediyi sever ve sahiplenir.
Yaşın 15. Kediler ortalama 10-15 sene yaşarlar.
Sen 25-30 yaşına kadar hayatında büyük değişiklikler olacak.
Üniversite sınavını kazanacaksın, belki başka şehre gideceksin.
Belki evleneceksin evlendiğin kişinin kedilere alerjisi çıkacak.
bir hayvan edinirken hayvanın yaşam süresi boyunca geleceğinizi görebilmeni lazım.
bir de iç dış parazitlerini aksatma evdekilerin senin ve kedinin sağlığı için.
bir de dışarıda çok yabancı kedilere sırnaşma. eve kedin için zararlı mikrop ve parazitler getirebilirsin.
Yine de kedini sevmen çok güzel, inşallah bir aile bireyi gibi sahiplenir ve kedinle uzun ve mutlu bir hayat sürersin. - 24-07-2019, 12:16:32Tüm aşılarını düzenli yaptırıyorum lösemi kuduz vs hepsi dahil olucak şekilde karnesi zaten tam.digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süre biriyle evleniceğimi veya ilişki kuracağımı düşünmediğim ve planlamadığım için sorun yok 30 yaşımdan önce evlenmem
Babam çok seviyor ama annem yapısı gereği huylanıyor ama oda içten içten seviyor
Ben yaşadığım sürece onun yaşamıda sürecektir hocam ondan endişeniz olmasın.
Ve kedime bir yere gidince bakmak isteyenler sıraya giriyor nedense
Halam,kuzenlerim,arkadaşlarım vs herkes seviyor ve bir şey olsa memlekete gitme vs bakıcak kişiler var babannem bayılır geçen ay 1 hafta birlikte yaşadılar örnek olarak memlekete gittiğimde. - 24-07-2019, 13:19:45Şimdi kedin ufak tatlı. Herkes sıraya girer oynamak bakmak için.hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama biraz büyüyünce tanıyanlar dışındakiler ürkmeye başlayacaktır.
Bir hayvana evde bakmanın en iyi yolu bir aile içinde bakmaktır.
Anne baba ve çocuklar herkes biraz sorumluluk alırsa herkesin hayatı daha kolay olur.
Allah kedine sana ve ailene sağlıklı mutlu uzun ömür nasip etsin kardeşim. - 24-07-2019, 15:55:20Daha çok küçük ve dünyayı yeni keşfediyor, enerjisi yüksek doğal. Biraz büyüyünce emin olun keşke biraz oyun oynasak diyeceksiniz umrunda olmayacak. Benim kedim ölü gibi yemek ye yat çok nadir oynar keşke yaramaz olsa 😃. Kedi dediğiniz tabiki oynayacak kıracak dökecek onu yürümeyi yeni öğrenmiş bir çocuk gibi düşünün.
Size önerim şeker içerikli birşey yemesin zaten yasak ama aklınızda olsun. İkincisi ise kendi oynayabileceği oyunlar geliştirin mesela ben klubesinin girişine bir ip astım gider günde yarım saat onla kendi kendine oynar. Böyle büyük kapı stopları var yaprak şeklinde onu kapının altından çıkarmaya uğraşır böyle böyle enerjisini tek başına atabileceği bir ortam yaratın zaten günlerinin çok uzun bir kısmını uyuyarak geçiriyorlar en azındna uyanıkken kaslarını çalıştırsın hayvancıklar 😃
