Tüm aşılarını düzenli yaptırıyorum lösemi kuduz vs hepsi dahil olucak şekilde karnesi zaten tam.
Uzun süre biriyle evleniceğimi veya ilişki kuracağımı düşünmediğim ve planlamadığım için sorun yok 30 yaşımdan önce evlenmem

Babam çok seviyor ama annem yapısı gereği huylanıyor ama oda içten içten seviyor

Ben yaşadığım sürece onun yaşamıda sürecektir hocam ondan endişeniz olmasın.
Ve kedime bir yere gidince bakmak isteyenler sıraya giriyor nedense

Halam,kuzenlerim,arkadaşlarım vs herkes seviyor ve bir şey olsa memlekete gitme vs bakıcak kişiler var babannem bayılır geçen ay 1 hafta birlikte yaşadılar örnek olarak memlekete gittiğimde.
Şimdi kedin ufak tatlı. Herkes sıraya girer oynamak bakmak için.
Ama biraz büyüyünce tanıyanlar dışındakiler ürkmeye başlayacaktır.
Bir hayvana evde bakmanın en iyi yolu bir aile içinde bakmaktır.
Anne baba ve çocuklar herkes biraz sorumluluk alırsa herkesin hayatı daha kolay olur.
Allah kedine sana ve ailene sağlıklı mutlu uzun ömür nasip etsin kardeşim.