Daha çok küçük ve dünyayı yeni keşfediyor, enerjisi yüksek doğal. Biraz büyüyünce emin olun keşke biraz oyun oynasak diyeceksiniz umrunda olmayacak. Benim kedim ölü gibi yemek ye yat çok nadir oynar keşke yaramaz olsa 😃. Kedi dediğiniz tabiki oynayacak kıracak dökecek onu yürümeyi yeni öğrenmiş bir çocuk gibi düşünün.
Size önerim şeker içerikli birşey yemesin zaten yasak ama aklınızda olsun. İkincisi ise kendi oynayabileceği oyunlar geliştirin mesela ben klubesinin girişine bir ip astım gider günde yarım saat onla kendi kendine oynar. Böyle büyük kapı stopları var yaprak şeklinde onu kapının altından çıkarmaya uğraşır böyle böyle enerjisini tek başına atabileceği bir ortam yaratın zaten günlerinin çok uzun bir kısmını uyuyarak geçiriyorlar en azındna uyanıkken kaslarını çalıştırsın hayvancıklar 😃