Şuan en güzel vakitleri, benim kedim de ilk başlarda öyleydi. Şimdi tüm gün uyuyor, arada bir sinirlenip bana saldırıyor o kadar. Vaktin varken doya doya vakit geçir oyna sonra geç olabilir