• 03-08-2008, 23:02:06
    #1
    xxL
    Üyeliği durduruldu
    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | SONY CYBERSHOT DSC W150 8.1 MP 2.7" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ+1GB HAFIZA KARTI+ÇANTA HEDİYELİ !!

    bunu almayı düşünüyorum yanlız resim boyutlarını ayarlıya biliroymuz mesela 648 480 gibi vs

    bu camerayı kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim kodak aldım pişman oldum 115 bin ekran görüntüsü die bunun 230 bin ekran görüntüsü resim nasıl çekiyor merak ediyorum
  • 03-08-2008, 23:36:12
    #2
    xxL
    Üyeliği durduruldu
    yokmu bi eleştiri yada yorum
  • 03-08-2008, 23:51:09
    #3
    640x480 olarak seçemezsin sanıyorum, yani boyut seçebilirsin ama 640x480 kadar düşük çözünürlükte çekebileceğini zannetmiyorum, muhtemelen en düşük 2.0 veya 3.2 mp'dir. Beklentilerini tam olarak yazarsan daha doyurucu cevaplar alabilirsin.
    Güzel çekiyor mu sorusu içinde, çektiğin ortama göre makinanın performansı değişecektir. Güneşli, gece, floresan altı....
  • 03-08-2008, 23:53:42
    #4
    xxL
    Üyeliği durduruldu
    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    640x480 olarak seçemezsin sanıyorum, yani boyut seçebilirsin ama 640x480 kadar düşük çözünürlükte çekebileceğini zannetmiyorum, muhtemelen en düşük 2.0 veya 3.2 mp'dir. Beklentilerini tam olarak yazarsan daha doyurucu cevaplar alabilirsin.
    Güzel çekiyor mu sorusu içinde, çektiğin ortama göre makinanın performansı değişecektir. Güneşli, gece, floresan altı....

    ya şöyle söyliyim mesela resmi büyük çekiyorya msn den yolladığın zaman resmi 2000 kb oluyor :S yani resim çekerken boyutu küçüklendirmek istiyorum bunu demek istedim
  • 03-08-2008, 23:55:53
    #5
    Onu resmi çektikten sonra bilgisayarda küçültmen daha mantıklı.
    2.0 mp fotoğraf yaklaşık 300 kb civarı olacaktır.
  • 04-08-2008, 00:01:31
    #6
    xxL
    Üyeliği durduruldu
    Yuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu resmi çektikten sonra bilgisayarda küçültmen daha mantıklı.
    2.0 mp fotoğraf yaklaşık 300 kb civarı olacaktır.
    2.0 de fotoraf çekersen kalite iyi olmazki mesela ben 8.2 mega pixel camerada cameranın resim ayarları oluyorya mesela 680 2048 felan die camerada ayarlıyabilirmiyim mesela camerada resmin boyutunu ayarlayıp pc dede aynı boyutta çıkmasını sağlıyabilirmiyim
  • 04-08-2008, 00:06:35
    #7
    xxL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.0 de fotoraf çekersen kalite iyi olmazki mesela ben 8.2 mega pixel camerada cameranın resim ayarları oluyorya mesela 680 2048 felan die camerada ayarlıyabilirmiyim mesela camerada resmin boyutunu ayarlayıp pc dede aynı boyutta çıkmasını sağlıyabilirmiyim
    2.0 mp ile çekilmiş bir fotoğraf yeterince iyi olacaktır. Resmi büyüttüğünde kalitesi düşecektir. İstediğin gibi ayarlayamazsın ama belirli standartlardan seçim yapabilirsin.
  • 04-08-2008, 00:16:52
    #8
    bende kodak c730 var 7 mp fotoğrafları en yüksek kalitede 1 mb falan ama pc de oynama yaparsam mesela ışığını açarsam falan 2,5 mb falan oluyor resimleri msn den atma yerine imageshack a upload et link gönderebilirsin ayrıca
  • 04-08-2008, 00:33:44
    #9
    bu paraya dslr-like alınabilir, tabi fotoğrafçılığa meraklıysan ve kurcalamayı seviyorsan.

    hatıra fotoğrafı v.s. için alıyorsan alabilirsin ancak çok daha ucuza aynı özellikleri sunan makineler var, acele etmemeni öneririm.