Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | SONY CYBERSHOT DSC W150 8.1 MP 2.7" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ+1GB HAFIZA KARTI+ÇANTA HEDİYELİ !!
bunu almayı düşünüyorum yanlız resim boyutlarını ayarlıya biliroymuz mesela 648 480 gibi vs
bu camerayı kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim kodak aldım pişman oldum 115 bin ekran görüntüsü die bunun 230 bin ekran görüntüsü resim nasıl çekiyor merak ediyorum
Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ?
17
●1.039
- 03-08-2008, 23:51:09640x480 olarak seçemezsin sanıyorum, yani boyut seçebilirsin ama 640x480 kadar düşük çözünürlükte çekebileceğini zannetmiyorum, muhtemelen en düşük 2.0 veya 3.2 mp'dir. Beklentilerini tam olarak yazarsan daha doyurucu cevaplar alabilirsin.
Güzel çekiyor mu sorusu içinde, çektiğin ortama göre makinanın performansı değişecektir. Güneşli, gece, floresan altı.... - 03-08-2008, 23:53:42Üyeliği durdurulduYuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya şöyle söyliyim mesela resmi büyük çekiyorya msn den yolladığın zaman resmi 2000 kb oluyor :S yani resim çekerken boyutu küçüklendirmek istiyorum bunu demek istedim - 04-08-2008, 00:01:31Üyeliği durduruldu2.0 de fotoraf çekersen kalite iyi olmazki mesela ben 8.2 mega pixel camerada cameranın resim ayarları oluyorya mesela 680 2048 felan die camerada ayarlıyabilirmiyim mesela camerada resmin boyutunu ayarlayıp pc dede aynı boyutta çıkmasını sağlıyabilirmiyimYuc3L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-08-2008, 00:06:352.0 mp ile çekilmiş bir fotoğraf yeterince iyi olacaktır. Resmi büyüttüğünde kalitesi düşecektir. İstediğin gibi ayarlayamazsın ama belirli standartlardan seçim yapabilirsin.xxL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle