bende kodak c730 var 7 mp fotoğrafları en yüksek kalitede 1 mb falan ama pc de oynama yaparsam mesela ışığını açarsam falan 2,5 mb falan oluyor resimleri msn den atma yerine imageshack a upload et link gönderebilirsin ayrıca