Konu
Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ?
04-08-2008, 00:16:52
#8
disketim
bende kodak c730 var 7 mp fotoğrafları en yüksek kalitede 1 mb falan ama pc de oynama yaparsam mesela ışığını açarsam falan 2,5 mb falan oluyor resimleri msn den atma yerine imageshack a upload et link gönderebilirsin ayrıca