Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap Kayıt Ol

Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ?

17

●

1.039

  • R10.net
  • Gündem & Off-Topic
  • Off-Topic
  • Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ?
  • 1
  • 2
  •  
  • 04-08-2008, 01:03:27
    #10
    aytuggg
    aytuggg
    Üyeliği durduruldu
    Fotoğraf çekmek kadar zevkli bir iş daha yok, benim makineyi de gördüm buradai senin istediğinin aynısı da arkadaşım da var, çekim kalitesi vs çok güzel.

    Benimki bu 200 ytl daha bütçe ayırabilirsen 10 numara makinedir bu. Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | NIKON COOLPIX P80 10.1MP 2.7" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ
  • 04-08-2008, 01:13:44
    #11
    KudretC
    KudretC
    hala daha almadıysanız;
    2 gün önce şu makineyi aldım.
    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | CANON POWERSHOT A580 8.0MP 2.5" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ
    kesinlikle tavsiye ederim.
  • 04-08-2008, 01:30:29
    #12
    sarp
    sarp
    Birçok model ve marka makina kullandım hocam ,gözlemim şu oldu; x marka bir makina 8 Mp diyelim,, eşdeğer görüntü kalitesini Canon gurubunda 7 Mp serisi rahatlıkla yakalıyor.
    Diğer markalardaki M.Pixel oranlarına güvenmiyorum canon gerçekten muhteşem

    Alacaksan Kesinlikle Canon al
  • 04-08-2008, 01:39:41
    #13
    cehago
    cehago
    Üyeliği durduruldu
    arkadasım bu iki makineyi öneririm

    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | FUJIFILM FINEPIX Z100FD 8.0MP 2.7" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ+2GB SD KART+ÇANTA HEDİYELİ !!!

    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | FUJIFILM FINEPIX S5800 8.0MP 2.5" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ+2GB SD KART+ ÇANTA HEDİYELİ !!!

    5800 390 ytl indirimdeydi ama indirim bitti site 1 aydır filan o makineye indirim uyguluyo güzel makine diğeri ise tasıma olayı kolay fuji f30 öneririm yardımcı olabilirim makine konusunda bende ugrasıyorum fotografcılıkla
  • 05-08-2008, 20:26:41
    #14
    xxL
    xxL
    Üyeliği durduruldu
    ya ben kodak almıştım aldığıma bin pişman oldum pili hemen bitiyordu + ekran görüntüsü rengi 115 bindi 230 binden aşşağaya almamayı düşünüyorum
  • 05-08-2008, 21:59:02
    #15
    donanimmerkezi.com
    donanimmerkezi.com
    Bu sitedeki modellerden ve düşündüğünüz rakamlara uygun önerebileceğim makine budur.

    Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | CANON POWERSHOT SX100 IS 8.0MP 2.5" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ
  • 05-08-2008, 23:03:07
    #16
    mehmetali
    mehmetali
    aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf çekmek kadar zevkli bir iş daha yok, benim makineyi de gördüm buradai senin istediğinin aynısı da arkadaşım da var, çekim kalitesi vs çok güzel.

    Benimki bu 200 ytl daha bütçe ayırabilirsen 10 numara makinedir bu. Hepsiburada.com | Akıllı Alışveriş Burada | Fotoğraf & Kamera | NIKON COOLPIX P80 10.1MP 2.7" LCD DİJİTAL FOTOĞRAF MAKİNESİ
    bende almayı düşünüyorum ama boyutu biraz büyük değilmi bunun?
  • 05-08-2008, 23:51:21
    #17
    aytuggg
    aytuggg
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha profösyoneller için aslında, yani sana kalmış bir şey.
  • 06-08-2008, 00:13:58
    #18
    Ulath
    Ulath
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bırakın arkadaşlar şu sony felan bunlar ciks markalar ....

    sony bir mal sürüyor herşey var tv den tut lcd saç kurutmadaya kadar herşey var adamların el atmadıgı fotograf makinesi vardı onu yaptı almayın

    yıllardır bu işi yapan Canon Nikon diyorum alacaksan bundan al derim

    markaymış hikaye bunlar
  • 1
  • 2
  •  
Beğeniler
    Değerlendirmeler
      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283
      Smm PanelHostingSeoSmm PanelSmm panelHostingTakipçi satın alTrendyol InfluencerHostingSmm PanelAntalya HaberSmm Panel
      İpucu
      Dünyanın en çok tercih edilen programlama dili Java'dır.
      R10.Net'i Takip Et
      Şu anda forumda:
      40.430 Kullanıcı Aktif
      Çevrimiçi Üyeler
      Konular:
      4.405.698
      Mesajlar:
      29.835.973
      Üyeler:
      223.300
      Son kayıt olan üye
      Riyk
      Google AdsenseSEO (Organik Trafik Arttırma)SEO Link PaketleriSEO DanışmanlığıGoogle ADS (AdWords)
      Yazılım & ProgramlamaFreelancer Yazılımcı BulFreelancer Yazılımcı OlHazır Script SatışıSatılık Gelirli Siteler
      Webmaster SorunlarıSatılık DomainlerHosting & DomainGrafik & Kurgu HizmetleriSorum Var
      Alışveriş & TakasDijital AlışverişAndroid & IOS Uygulama SMM Panelİş Fikirleri
      İnstagram TakipçiTelegram HizmetleriYoutube İzlenmeTwitter TakipçiFacebook Sayfa & Grup Alımı
      Reklam vermek için: reklam@r10.net
      KVKK talepleri için: kvkk@r10.net
      Hukuksal sorunlar için: hukuk@r10.net
      Ban ve Diğer sorunlar için: detay@r10.net
      © 2005-2026 R10.Net bir Rokito Digital LTD kuruluşudur.
      Arşiv Gizlilik Politikası KVKK Teslimat ve İade Şartları Forum Kuralları Kullanım Sözleşmesi İletişim
      Anasayfa Giriş Yap Kayıt Ol