Birçok model ve marka makina kullandım hocam ,gözlemim şu oldu; x marka bir makina 8 Mp diyelim,, eşdeğer görüntü kalitesini Canon gurubunda 7 Mp serisi rahatlıkla yakalıyor.
Diğer markalardaki M.Pixel oranlarına güvenmiyorum canon gerçekten muhteşem

Alacaksan Kesinlikle Canon al