Konu
Bu Fotoraf Makinasını Önerirmisiniz ?
05-08-2008, 20:26:41
#14
xxL
Üyeliği durduruldu
ya ben kodak almıştım aldığıma bin pişman oldum pili hemen bitiyordu + ekran görüntüsü rengi 115 bindi 230 binden aşşağaya almamayı düşünüyorum