640x480 olarak seçemezsin sanıyorum, yani boyut seçebilirsin ama 640x480 kadar düşük çözünürlükte çekebileceğini zannetmiyorum, muhtemelen en düşük 2.0 veya 3.2 mp'dir. Beklentilerini tam olarak yazarsan daha doyurucu cevaplar alabilirsin.
Güzel çekiyor mu sorusu içinde, çektiğin ortama göre makinanın performansı değişecektir. Güneşli, gece, floresan altı....
ya şöyle söyliyim mesela resmi büyük çekiyorya msn den yolladığın zaman resmi 2000 kb oluyor :S yani resim çekerken boyutu küçüklendirmek istiyorum bunu demek istedim