• 23-07-2019, 09:14:09
    #1
    Lise 1 deyken falan ocakçı tayfayız tabi tebaam var 15 kişi 5i ile aramız çok iyi... Okula almıyorlar bizi saçtan üstten baştan. Malum senaryo böyle başlardı Aramızda para toplayıp 1 paket sigara alırdık 1 saat dayanmazdı.
    Neyse kafa açmayacam 2004-2005-2006(yanlış hatırlamıyorsam) çatır çatır zaman harcadığım bu oyunu burada da oynayan var mı?



    Soran olursa leş bir oyun Tamamen suç odaklı.
  • 23-07-2019, 09:16:10
    #2
    bende oynuyordum da unutmuşum konuyu görünce hatırladım.
  • 23-07-2019, 09:18:37
    #3
    Oynuyordum geçenlerde tekrar başlayayım dedim halen operada çalışmıyor chrome'a bağımlı hale getirmişler gram ilerletmemişler sistemi vazgeçtim.
  • 23-07-2019, 09:18:46
    #4
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende oynuyordum da unutmuşum konuyu görünce hatırladım.
    Dün çalışırken aklıma geldi adınıı uzuunca bir süre düşündüm sonra birden bire ampul yandı Baktım yeni sezon başlıyormuş bu akşam
  • 23-07-2019, 09:21:16
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün çalışırken aklıma geldi adınıı uzuunca bir süre düşündüm sonra birden bire ampul yandı Baktım yeni sezon başlıyormuş bu akşam
    tamam takım kuralım yola devam
  • 23-07-2019, 09:36:30
    #6
    hacı muhabbete biraz daha devam etsene hayatımı anlatıyodun resmenn

    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise 1 deyken falan ocakçı tayfayız tabi tebaam var 15 kişi 5i ile aramız çok iyi... Okula almıyorlar bizi saçtan üstten baştan. Malum senaryo böyle başlardı Aramızda para toplayıp 1 paket sigara alırdık 1 saat dayanmazdı.
    Neyse kafa açmayacam 2004-2005-2006(yanlış hatırlamıyorsam) çatır çatır zaman harcadığım bu oyunu burada da oynayan var mı?



    Soran olursa leş bir oyun Tamamen suç odaklı.
  • 23-07-2019, 09:48:46
    #7
    mraydinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı muhabbete biraz daha devam etsene hayatımı anlatıyodun resmenn
    Lise 1. sınıfın her günü ayrı bir olaydı. O seneyi gün gün hatırlarım neredeyse



    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynuyordum geçenlerde tekrar başlayayım dedim halen operada çalışmıyor chrome'a bağımlı hale getirmişler gram ilerletmemişler sistemi vazgeçtim.
    Benim bırakma sebebim enerji için malum maddelerin kullanımında bağımlılık olayı gelmişti. O gün bıraktım. Şimdi ne alemde bilmiyorum sabırsızlıkla akşamı bekliyorum açıkçası