hacı muhabbete biraz daha devam etsene

hayatımı anlatıyodun resmenn
Lise 1 deyken falan ocakçı tayfayız tabi tebaam var 15 kişi

5i ile aramız çok iyi... Okula almıyorlar bizi saçtan üstten baştan. Malum senaryo böyle başlardı

Aramızda para toplayıp 1 paket sigara alırdık 1 saat dayanmazdı.
Neyse kafa açmayacam

2004-2005-2006(yanlış hatırlamıyorsam) çatır çatır zaman harcadığım bu oyunu burada da oynayan var mı?
Soran olursa leş bir oyun

Tamamen suç odaklı.