hacı muhabbete biraz daha devam etsene

hayatımı anlatıyodun resmenn

Lise 1. sınıfın her günü ayrı bir olaydı. O seneyi gün gün hatırlarım neredeyse
Oynuyordum geçenlerde tekrar başlayayım dedim halen operada çalışmıyor chrome'a bağımlı hale getirmişler gram ilerletmemişler sistemi vazgeçtim.
Benim bırakma sebebim enerji için malum maddelerin kullanımında bağımlılık olayı gelmişti. O gün bıraktım. Şimdi ne alemde bilmiyorum sabırsızlıkla akşamı bekliyorum açıkçası