Lise 1 deyken falan ocakçı tayfayız tabi tebaam var 15 kişi 5i ile aramız çok iyi... Okula almıyorlar bizi saçtan üstten baştan. Malum senaryo böyle başlardı Aramızda para toplayıp 1 paket sigara alırdık 1 saat dayanmazdı.
Neyse kafa açmayacam 2004-2005-2006(yanlış hatırlamıyorsam) çatır çatır zaman harcadığım bu oyunu burada da oynayan var mı?



Soran olursa leş bir oyun Tamamen suç odaklı.