• 19-07-2019, 10:21:06
    #10
    Xenetotyp3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 tane değil ki, hamam böceği gibi türüyorlar
    bi yerde okumuştum, linki bulursam göndereyim. hesabı sadece çocuklara özel yapmışlar.
    yani youtube'a üye oluyorlar ve sadece çocuk kanalları açılıyor.
    ama bu söylediginize uygun degil galiba, sizinkiler bahçeli havuzlu evlerde görüntü çekiyorlarsa ve çocuk kanalında çekiyorlarsa elden bişi gelmiyor hocam
  • 19-07-2019, 10:28:18
    #11
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi yerde okumuştum, linki bulursam göndereyim. hesabı sadece çocuklara özel yapmışlar.
    yani youtube'a üye oluyorlar ve sadece çocuk kanalları açılıyor.
    ama bu söylediginize uygun degil galiba, sizinkiler bahçeli havuzlu evlerde görüntü çekiyorlarsa ve çocuk kanalında çekiyorlarsa elden bişi gelmiyor hocam
    En Büyük tehlike onlar zaten en son Akülü araba istedi gittim Ebebkden 600tl aldım eve getirdim Bunun Kapısı acılmıyor bunda müzik calmıyor diye sevmedı oynamadı dun eve gittiğimde Araba Böcek gibi ters duruyordu
  • 19-07-2019, 10:30:32
    #12
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En Büyük tehlike onlar zaten en son Akülü araba istedi gittim Ebebkden 600tl aldım eve getirdim Bunun Kapısı acılmıyor bunda müzik calmıyor diye sevmedı oynamadı dun eve gittiğimde Araba Böcek gibi ters duruyordu
    Hocam DNS lerden youtube'ukapatın en uygun çözüm bu olur gibi görünüyor.
    yoksa eve firewall kurmak zorunda kalacaksınız ))
  • 19-07-2019, 10:33:44
    #13
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam DNS lerden youtube'ukapatın en uygun çözüm bu olur gibi görünüyor.
    yoksa eve firewall kurmak zorunda kalacaksınız ))
    Nasıl yapabilirim o işlemi
  • 19-07-2019, 10:44:31
    #14
    Kendi yaptığınız el kadar çocuğa laf geçiremiyorsunuz he? Ben olsam o tvyi camdan atar çocuğa komple yasaklarım. Ağlasın işi ne. Çocuk dediğin ağlar. Bugün ağlar ama yarın teşekkür eder. Çocuğun her dediği yapılsaydı ohooo...

    Ana babalar üşengeç. Kendi rahatları için çocuğa serbest bırakıp sonra da çözüm arıyorlar.

    Modemi komple kapatın. Kararlı olduÄŸunuzu bilsin. Ona taviz vermeyin. AÄŸlamak ve boÅŸ gürültü yapmak çocukların tek kozu 😅

    Benim 3 yeÄŸenim var. Yanımdalar ÅŸu an. Mum gibi yaptım hepsini 😂😂😂😂

    Olay basit. Hayır diyorsun. Gerekirse sen de internet kullanmıyorsun. Bu kadar. Ben evde internet bile tutmam o pozisyonda. Nazi kampına çeviririm evi. Çocuklar aptal saptal youtubır mıdır ne zıkkımsa o zehirlerle zehirlenmemeli. Bugün gevşek bırakan yarın asla baş edemez. Taviz tavizi doğurur.

    Ki ben en merhametli insanım yani içim kan aÄŸlarken yapıyorum bu zulmü o bebelere 🤣
  • 19-07-2019, 10:45:39
    #15
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yapabilirim o işlemi
    hocam eve geçince bakayım, yolları nedir öğreneyim sana ileteyim.
  • 19-07-2019, 10:57:19
    #16
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi yaptığınız el kadar çocuğa laf geçiremiyorsunuz he? Ben olsam o tvyi camdan atar çocuğa komple yasaklarım. Ağlasın işi ne. Çocuk dediğin ağlar. Bugün ağlar ama yarın teşekkür eder. Çocuğun her dediği yapılsaydı ohooo...

    Ana babalar üşengeç. Kendi rahatları için çocuğa serbest bırakıp sonra da çözüm arıyorlar.

    Modemi komple kapatın. Kararlı olduÄŸunuzu bilsin. Ona taviz vermeyin. AÄŸlamak ve boÅŸ gürültü yapmak çocukların tek kozu 😅

    Benim 3 yeÄŸenim var. Yanımdalar ÅŸu an. Mum gibi yaptım hepsini 😂😂😂😂

    Olay basit. Hayır diyorsun. Gerekirse sen de internet kullanmıyorsun. Bu kadar. Ben evde internet bile tutmam o pozisyonda. Nazi kampına çeviririm evi. Çocuklar aptal saptal youtubır mıdır ne zıkkımsa o zehirlerle zehirlenmemeli. Bugün gevşek bırakan yarın asla baş edemez. Taviz tavizi doğurur.

    Ki ben en merhametli insanım yani içim kan aÄŸlarken yapıyorum bu zulmü o bebelere 🤣
    Haklısınız ama maalesef şöyle bir durum var Ablam Kanadada babam izmirde çalışırken benim Şttt demem onun susmasına geçip köşede oturmasına yetiyordu Ama Dedesi ve halası gelince buda İlk yeğen ve torun olunca yanlarında ses çıkartamıyorsun yanlarında ses çıakrtırsam veya bunun sebebi sizsiniz dersem aşırı derecede alınganlık olacak Eşim ve ben o konuda katıyız ama ben elindne kumandayı aldığım zaman başlıyor ağlamaya diğer odadan Halası hemen gelip benim kuzum niye ağlıyor diyor benim eşşek sıpasıda dudaklarını büzerek baba bana kızdı diyor al basına iş



    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eve geçince bakayım, yolları nedir öğreneyim sana ileteyim.
    Sevinirim Teşekkürler.



    Sorunumu Modem arayüzün'e girerek Güvenlik Duvarı, URL Filtreleme kısmına youtube link'ini yazdım Youtubeden kurtulmuş oldum Belki işinize yarar yardımalrınızdan dolayı teşekkür ederim
  • 19-07-2019, 23:57:41
    #17
    Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız ama maalesef şöyle bir durum var Ablam Kanadada babam izmirde çalışırken benim Şttt demem onun susmasına geçip köşede oturmasına yetiyordu Ama Dedesi ve halası gelince buda İlk yeğen ve torun olunca yanlarında ses çıkartamıyorsun yanlarında ses çıakrtırsam veya bunun sebebi sizsiniz dersem aşırı derecede alınganlık olacak Eşim ve ben o konuda katıyız ama ben elindne kumandayı aldığım zaman başlıyor ağlamaya diğer odadan Halası hemen gelip benim kuzum niye ağlıyor diyor benim eşşek sıpasıda dudaklarını büzerek baba bana kızdı diyor al basına iş




    Sevinirim Teşekkürler.




    Sorunumu Modem arayüzün'e girerek Güvenlik Duvarı, URL Filtreleme kısmına youtube link'ini yazdım Youtubeden kurtulmuş oldum Belki işinize yarar yardımalrınızdan dolayı teşekkür ederim

    Hocam kurtulmana çok sevindim.
    datsıı diger arkadaşlara