Kendi yaptığınız el kadar çocuğa laf geçiremiyorsunuz he? Ben olsam o tvyi camdan atar çocuğa komple yasaklarım. Ağlasın işi ne. Çocuk dediğin ağlar. Bugün ağlar ama yarın teşekkür eder. Çocuğun her dediği yapılsaydı ohooo...
Ana babalar üşengeç. Kendi rahatları için çocuğa serbest bırakıp sonra da çözüm arıyorlar.
Modemi komple kapatın. Kararlı olduğunuzu bilsin. Ona taviz vermeyin. Ağlamak ve boş gürültü yapmak çocukların tek kozu 😅
Benim 3 yeğenim var. Yanımdalar şu an. Mum gibi yaptım hepsini 😂😂😂😂
Olay basit. Hayır diyorsun. Gerekirse sen de internet kullanmıyorsun. Bu kadar. Ben evde internet bile tutmam o pozisyonda. Nazi kampına çeviririm evi. Çocuklar aptal saptal youtubır mıdır ne zıkkımsa o zehirlerle zehirlenmemeli. Bugün gevşek bırakan yarın asla baş edemez. Taviz tavizi doğurur.
Ki ben en merhametli insanım yani içim kan ağlarken yapıyorum bu zulmü o bebelere 🤣
Haklısınız ama maalesef şöyle bir durum var Ablam Kanadada babam izmirde çalışırken benim Şttt demem onun susmasına geçip köşede oturmasına yetiyordu Ama Dedesi ve halası gelince buda İlk yeğen ve torun olunca yanlarında ses çıkartamıyorsun yanlarında ses çıakrtırsam veya bunun sebebi sizsiniz dersem aşırı derecede alınganlık olacak Eşim ve ben o konuda katıyız ama ben elindne kumandayı aldığım zaman başlıyor ağlamaya diğer odadan Halası hemen gelip benim kuzum niye ağlıyor diyor benim eşşek sıpasıda dudaklarını büzerek baba bana kızdı diyor al basına iş

hocam eve geçince bakayım, yolları nedir öğreneyim sana ileteyim.
Sevinirim

Teşekkürler.
Sorunumu Modem arayüzün'e girerek Güvenlik Duvarı, URL Filtreleme kısmına youtube link'ini yazdım Youtubeden kurtulmuş oldum

Belki işinize yarar yardımalrınızdan dolayı teşekkür ederim