Feryat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ama maalesef şöyle bir durum var Ablam Kanadada babam izmirde çalışırken benim Şttt demem onun susmasına geçip köşede oturmasına yetiyordu Ama Dedesi ve halası gelince buda İlk yeğen ve torun olunca yanlarında ses çıkartamıyorsun yanlarında ses çıakrtırsam veya bunun sebebi sizsiniz dersem aşırı derecede alınganlık olacak Eşim ve ben o konuda katıyız ama ben elindne kumandayı aldığım zaman başlıyor ağlamaya diğer odadan Halası hemen gelip benim kuzum niye ağlıyor diyor benim eşşek sıpasıda dudaklarını büzerek baba bana kızdı diyor al basına iş




Sevinirim Teşekkürler.




Sorunumu Modem arayüzün'e girerek Güvenlik Duvarı, URL Filtreleme kısmına youtube link'ini yazdım Youtubeden kurtulmuş oldum Belki işinize yarar yardımalrınızdan dolayı teşekkür ederim

Hocam kurtulmana çok sevindim.
datsıı diger arkadaşlara