Kendi yaptığınız el kadar çocuğa laf geçiremiyorsunuz he? Ben olsam o tvyi camdan atar çocuğa komple yasaklarım. Ağlasın işi ne. Çocuk dediğin ağlar. Bugün ağlar ama yarın teşekkür eder. Çocuğun her dediği yapılsaydı ohooo...

Ana babalar üşengeç. Kendi rahatları için çocuğa serbest bırakıp sonra da çözüm arıyorlar.

Modemi komple kapatın. Kararlı olduğunuzu bilsin. Ona taviz vermeyin. Ağlamak ve boş gürültü yapmak çocukların tek kozu 😅

Benim 3 yeğenim var. Yanımdalar şu an. Mum gibi yaptım hepsini 😂😂😂😂

Olay basit. Hayır diyorsun. Gerekirse sen de internet kullanmıyorsun. Bu kadar. Ben evde internet bile tutmam o pozisyonda. Nazi kampına çeviririm evi. Çocuklar aptal saptal youtubır mıdır ne zıkkımsa o zehirlerle zehirlenmemeli. Bugün gevşek bırakan yarın asla baş edemez. Taviz tavizi doğurur.

Ki ben en merhametli insanım yani içim kan ağlarken yapıyorum bu zulmü o bebelere 🤣