• 12-07-2019, 14:25:02
    #1
    Merhaba,

    10.Sınıf alana geçiş için başvuru yaptım ve sultangazi gazi meslek lisesi çıktı pek iyi bir okul değil ortamı çok kötü tahminimce bu sebebten gitmek istemiyorum ancak alternatif bir nakil başvuru işlemi yok sanırım illaki okulla açıldıktan sonra yapılıyor sanırsam.
    Nasıl farklı okula gidebilirim bilgi verebilicek birisi var mı acaba ?
    https://www.cnnturk.com/haberleri/gazi-mahallesi Bu haberleri inceleyerek neden gitmek istemediğimi anlıyabilirsiniz.
  • 12-07-2019, 14:30:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alana geçiş için Başvuruda istediginiz liselerimi yazıyorsunuz?
  • 12-07-2019, 14:31:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam bence öyle düşünme tamam kötü bir semt fakat okul farklı olabiliyor bende kötü bir semtte okudum anadolu meslek fakat apaçi olsun sağlam dostlarım olsun halen konuşuyoruz.
    Sen okulu geçmeye bak zaten eğitim sistemi ortada
  • 12-07-2019, 14:33:23
    #4
    iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alana geçiş için Başvuruda istediginiz liselerimi yazıyorsunuz?
    Evet ancak en sona yazmıştım bölüm oldugu için.
  • 12-07-2019, 14:36:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zamanında kızlar tuvaletinden hamile çıkmış bir okuldan mezun oldum. Her türlü pisliğin içildiği, yapıldığı bir okul düşün yani sıraların altında kopya değil biraların saklandığı bir okul düşün. Öğrencileri leş ha iyisi yok mu var ama binde beş. Valla o liseden mezun oldum ben. Ki oturduğum mahalledeydi yani bizim mahalle Gazi Mahallesi gibi değil ama ne bileyim sonuçta okumaya gidiyosun amacın okumaksa hiçbir şey etkilememeli. Karar senin
  • 12-07-2019, 14:48:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kız olmayan bir okuldan mezun olduk takma boşver.
  • 12-07-2019, 14:49:59
    #7
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında kızlar tuvaletinden hamile çıkmış bir okuldan mezun oldum. Her türlü pisliğin içildiği, yapıldığı bir okul düşün yani sıraların altında kopya değil biraların saklandığı bir okul düşün. Öğrencileri leş ha iyisi yok mu var ama binde beş. Valla o liseden mezun oldum ben. Ki oturduğum mahalledeydi yani bizim mahalle Gazi Mahallesi gibi değil ama ne bileyim sonuçta okumaya gidiyosun amacın okumaksa hiçbir şey etkilememeli. Karar senin
    Ben okul hayatımı güzel yaşamak istiyorum kafa dengi arkadaşlar güzel bir gençlik kızlar konusunda kim isterki 30-40 erkek ile aynı sınıfta olmayı herkes kız arkadaşı olsun ister.
    Bu okulda okumayı inanın hiç istemiyorum zaten bana ne katkısı olabilir böyle bir okulun.
  • 12-07-2019, 15:01:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ancak en sona yazmıştım bölüm oldugu için.
    Sonada yazsanız bile gelme ihtimali hep vardır bunu göz önünde bulundurmanız gerekiyordu yani gitmek istemediginiz bir yeri neden tercihe yazdınız?
  • 12-07-2019, 15:03:05
    #9
    iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonada yazsanız bile gelme ihtimali hep vardır bunu göz önünde bulundurmanız gerekiyordu yani gitmek istemediginiz bir yeri neden tercihe yazdınız?
    Şöyleki bilişim bölümü olarak baktığımda bu lisesler mevcuttu aslında seçtiğim liselerin hepsi düşük puanlıydı bu sebebten ne olur ne olmaz diye ekle demişti öğretmen müdür yardımcısı vs keşke dinlemeseydim.