Merhaba,
10.Sınıf alana geçiş için başvuru yaptım ve sultangazi gazi meslek lisesi çıktı pek iyi bir okul değil ortamı çok kötü tahminimce bu sebebten gitmek istemiyorum ancak alternatif bir nakil başvuru işlemi yok sanırım illaki okulla açıldıktan sonra yapılıyor sanırsam.
Nasıl farklı okula gidebilirim bilgi verebilicek birisi var mı acaba ?
https://www.cnnturk.com/haberleri/gazi-mahallesi Bu haberleri inceleyerek neden gitmek istemediğimi anlıyabilirsiniz.
10.Sınıf alan yerleştirmesi sonucum hayal kırıklığı.
9
●307
- 12-07-2019, 14:33:23Evet ancak en sona yazmıştım bölüm oldugu için.iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2019, 14:36:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zamanında kızlar tuvaletinden hamile çıkmış bir okuldan mezun oldum. Her türlü pisliğin içildiği, yapıldığı bir okul düşün yani sıraların altında kopya değil biraların saklandığı bir okul düşün. Öğrencileri leş ha iyisi yok mu var ama binde beş. Valla o liseden mezun oldum ben. Ki oturduğum mahalledeydi yani bizim mahalle Gazi Mahallesi gibi değil ama ne bileyim sonuçta okumaya gidiyosun amacın okumaksa hiçbir şey etkilememeli. Karar senin
- 12-07-2019, 14:49:59Ben okul hayatımı güzel yaşamak istiyorum kafa dengi arkadaşlar güzel bir gençlik kızlar konusunda kim isterki 30-40 erkek ile aynı sınıfta olmayı herkes kız arkadaşı olsun ister.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu okulda okumayı inanın hiç istemiyorum zaten bana ne katkısı olabilir böyle bir okulun. - 12-07-2019, 15:01:41Üyeliği durdurulduSonada yazsanız bile gelme ihtimali hep vardır bunu göz önünde bulundurmanız gerekiyordu yani gitmek istemediginiz bir yeri neden tercihe yazdınız?hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2019, 15:03:05Şöyleki bilişim bölümü olarak baktığımda bu lisesler mevcuttu aslında seçtiğim liselerin hepsi düşük puanlıydı bu sebebten ne olur ne olmaz diye ekle demişti öğretmen müdür yardımcısı vs keşke dinlemeseydim.iposeidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle