Merhaba,

10.Sınıf alana geçiş için başvuru yaptım ve sultangazi gazi meslek lisesi çıktı pek iyi bir okul değil ortamı çok kötü tahminimce bu sebebten gitmek istemiyorum ancak alternatif bir nakil başvuru işlemi yok sanırım illaki okulla açıldıktan sonra yapılıyor sanırsam.
Nasıl farklı okula gidebilirim bilgi verebilicek birisi var mı acaba ?
https://www.cnnturk.com/haberleri/gazi-mahallesi Bu haberleri inceleyerek neden gitmek istemediğimi anlıyabilirsiniz.