hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyleki bilişim bölümü olarak baktığımda bu lisesler mevcuttu aslında seçtiğim liselerin hepsi düşük puanlıydı bu sebebten ne olur ne olmaz diye ekle demişti öğretmen müdür yardımcısı vs keşke dinlemeseydim.
Dinlemeseydeniz şuan boşta kalırdınız bide o ihtimal var tabi yinede hayat sizin yaşayacak olan sizsiniz kararınızın arkasında durmanız gerekiyor bence etraftakileri umursamadım kendinize bakın ki bende öyle lisede okudum şuan gayet iyi konumdayım arkadaşlarım bira içmeye başladı ben sigara bile kullanmadım asla yani herşey size baglı okulda önemli tabi ama dersler aynı dersler başarısız olmanız için bir neden yok bence