hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında kızlar tuvaletinden hamile çıkmış bir okuldan mezun oldum. Her türlü pisliğin içildiği, yapıldığı bir okul düşün yani sıraların altında kopya değil biraların saklandığı bir okul düşün. Öğrencileri leş ha iyisi yok mu var ama binde beş. Valla o liseden mezun oldum ben. Ki oturduğum mahalledeydi yani bizim mahalle Gazi Mahallesi gibi değil ama ne bileyim sonuçta okumaya gidiyosun amacın okumaksa hiçbir şey etkilememeli. Karar senin
Ben okul hayatımı güzel yaşamak istiyorum kafa dengi arkadaşlar güzel bir gençlik kızlar konusunda kim isterki 30-40 erkek ile aynı sınıfta olmayı herkes kız arkadaşı olsun ister.
Bu okulda okumayı inanın hiç istemiyorum zaten bana ne katkısı olabilir böyle bir okulun.