• 09-07-2019, 20:29:58
    #28
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırıkkale'den Ankara'ya sedan araba ile gelirken 85 km olan hıza, radara yakalanma sonucu 235 tl ceza yansımış. Yanlış park yapmaya 108 tl ceza. Soygun hükümeti. Suriyelilere her şey bedava. İş yeri sahipleri; ama vergileri bile yok. Baklavacı kralları hamile kadına silahla tepki verir, polis elini sıkarak tebrik eder muamelesi yapar. Adamına ve parasına göre adaletin içinde yaşıyoruz.
    O bahsettiğin kısımda ben belki 7-8 kez ceza yedim.82 limit sınırı var uyacaksın.Uymayacaksan ödeyeceksin.
  • 09-07-2019, 20:37:13
    #29
    kendi hatalarınızı başkalarına yüklemeyin hocam.
    daha dikkatli olursunuz umarım geçmiş olsun
  • 09-07-2019, 21:25:03
    #30
    1002 tl , 5 bin tl yediğim cezalar mevcuttu. Şu söylediğinin hiçbirini söylemedim. Kural bellidir, aşarsan cezayı yersin ve ödersin bu kadar basit
  • 09-07-2019, 21:47:42
    #31
    BU EDS, Radar'daki sorun her zaman herkese yazılmaması. EDS'den bugüne kadar çok fazla hızla geçtim. Hiç ceza gelmedi. Açıkçası sistemi anlamıyorum. Birgün bu cezaların toplu gelmesinden de korkuyorum. Kısacası ne zaman nerede kime ceza yazılacağı hiç belli değil.
  • 09-07-2019, 21:57:24
    #32
    57 ile yedim ben 235 tl. 85'i öpte başına koy
  • 09-07-2019, 22:23:04
    #33
    balışeyh eds affetmez hocam iki yönlü de kocaman tabelayla uyarıyorlar elektronik denetleme sistemi vardır yazıyor. orada hız sınırı 50 ya da 70 olması lazım
  • 09-07-2019, 22:25:09
    #34
    Benim anlamadıgim bizim milletimiz neden ceza yediginde en kötüsü hükumet olur ?

    85 le giderken arabayı bir yere vursaydınız, inanin keske ceza gelsede arabayı vurmasaydım derdiniz.
  • 09-07-2019, 22:45:44
    #35
    Her hata yapan yok hükümet böyle ,yok suriyelilere böyle, yok şuna böyle, yok buna böyle bu düşünce yapısı nedir nasıl bir durumdur
  • 10-07-2019, 00:47:00
    #36
    Kurumsal Üye
    Yıllar önce sahilde 57 km hız için gece 03.00 de ceza yemiştik. Yol bomboş idi. Ben de ona buna sallayıp ağlasaydım o zaman?

    Bırakın artık bu siyasi söylemleri. Hız yaptın ve ceza yediysen kabul edeceksin. Ha, hız yapmadıysan itiraz edeceksin. Her zaman hukuki haklarınız mevcut. Abartmayın bu kadar her şeyi.

    Gidin Kanada otobanda 120 km geçince 15.000 dolar ödeyin belki akıllanırsınız? Ya da bir emniyet kemerine 200 dolar ödeyin ''araçta kişi başı'' Orası da göçmenlerin ikamet ettiği bir ülke, kime saydıracaksınız orada?

    Kurallar iyiliğimiz için konulmuş bu kadar basit.