Yıllar önce sahilde 57 km hız için gece 03.00 de ceza yemiştik. Yol bomboş idi. Ben de ona buna sallayıp ağlasaydım o zaman?

Bırakın artık bu siyasi söylemleri. Hız yaptın ve ceza yediysen kabul edeceksin. Ha, hız yapmadıysan itiraz edeceksin. Her zaman hukuki haklarınız mevcut. Abartmayın bu kadar her şeyi.

Gidin Kanada otobanda 120 km geçince 15.000 dolar ödeyin belki akıllanırsınız? Ya da bir emniyet kemerine 200 dolar ödeyin ''araçta kişi başı'' Orası da göçmenlerin ikamet ettiği bir ülke, kime saydıracaksınız orada?

Kurallar iyiliğimiz için konulmuş bu kadar basit.