PowerKing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
85 km'lik Hıza 235 TL Ceza
60
●2.291
- 09-07-2019, 20:37:13kendi hatalarınızı başkalarına yüklemeyin hocam.
daha dikkatli olursunuz umarım geçmiş olsun - 09-07-2019, 22:25:09Benim anlamadıgim bizim milletimiz neden ceza yediginde en kötüsü hükumet olur ?
85 le giderken arabayı bir yere vursaydınız, inanin keske ceza gelsede arabayı vurmasaydım derdiniz. - 09-07-2019, 22:45:44Her hata yapan yok hükümet böyle ,yok suriyelilere böyle, yok şuna böyle, yok buna böyle bu düşünce yapısı nedir nasıl bir durumdur
- 10-07-2019, 00:47:00Yıllar önce sahilde 57 km hız için gece 03.00 de ceza yemiştik. Yol bomboş idi. Ben de ona buna sallayıp ağlasaydım o zaman?
Bırakın artık bu siyasi söylemleri. Hız yaptın ve ceza yediysen kabul edeceksin. Ha, hız yapmadıysan itiraz edeceksin. Her zaman hukuki haklarınız mevcut. Abartmayın bu kadar her şeyi.
Gidin Kanada otobanda 120 km geçince 15.000 dolar ödeyin belki akıllanırsınız? Ya da bir emniyet kemerine 200 dolar ödeyin ''araçta kişi başı'' Orası da göçmenlerin ikamet ettiği bir ülke, kime saydıracaksınız orada?
Kurallar iyiliğimiz için konulmuş bu kadar basit.
iki yönlü de kocaman tabelayla uyarıyorlar elektronik denetleme sistemi vardır yazıyor. orada hız sınırı 50 ya da 70 olması lazım