BU EDS, Radar'daki sorun her zaman herkese yazılmaması. EDS'den bugüne kadar çok fazla hızla geçtim. Hiç ceza gelmedi. Açıkçası sistemi anlamıyorum. Birgün bu cezaların toplu gelmesinden de korkuyorum. Kısacası ne zaman nerede kime ceza yazılacağı hiç belli değil.