• 09-07-2019, 16:28:47
    #1
    ...
  • 09-07-2019, 16:30:41
    #2
    Geçmiş. Olsun hocam 😊
  • 09-07-2019, 16:30:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İnternet cafede oturalı 6 Dakika oldu sigara içmediğim halde ceza kesildi 153 TL
  • 09-07-2019, 16:31:49
    #4
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kırıkkale'den Ankara'ya sedan araba ile gelirken 85 km olan hıza, radara yakalanma sonucu 235 tl ceza yansımış. Yanlış park yapmaya 108 tl ceza. Soygun hükümeti. Suriyelilere her şey bedava. İş yeri sahipleri; ama vergileri bile yok. Baklavacı kralları hamile kadına silahla tepki veri, polis elini sıkarak tebrik eder muamelesi yapar.
    Hız sınırını geçmeseydin, ağlamanın manası yok.
  • 09-07-2019, 16:33:42
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese uygulanıyor olsa inan sorun yok. Yani değil 500 tl, 5000 tl yapsınlar cezaları eyvallah. Ama sana bana var, bilmem ne müdürüne ceza yok ise bu işte bir yanlışlık vardır. Hergün onlarca trafik magandalarını konu alan haberler var. Kimi kaldırımda gidene vuruyor öldürüyor, kimi 250 km ile 10 aracın arasına dalıyor. Oradaki mağdurlardan biri biz veya yakınlarımız olabilir. Bunun için trafik disiplini şart. Güzellikle olmuyor, bari cezaları 10a 100e katlasınlar yeterki bu trafik terörü bitsin. Ama bu cezalar sana ban var, başkasına yok ise burada bir sorun vardır. Söylediğinde haklısın.
  • 09-07-2019, 16:34:11
    #6
    Hocam iki dakkalığına parkettiğim ki bana göre normal o şeritte herkes park etmişti yasak tabelasıda yoktu açıkcası. Ayaklı radar aracı gelmiş 108₺ ceza kesmişti. Su sigara alıp gelene kadar cezayı yedim 😂 üstelik dörtlü yanık vaziyette. Keşke park yasak tabelası olsaydı en azından yediğime üzülmezdim. Bu olay sultangazi tarafında başıma geldi bir düğün salonunun önünde orda olacak arkadaşları uyarayımda park etmesinler 😂
  • 09-07-2019, 16:38:58
    #7
    itiraz edin nöbetçi sulh ceza hakimliğine....
  • 09-07-2019, 16:39:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mahallede en az 10 suriyeli bakkal var hepsinin altında çalışsam alamayacağım 120-150 bin liralık arabalar var. %70 plakasız araç dolu polis yanından geçiyorlar ama umrunda değil biz olsak elinden geleni yaparlar. Ülkede ben mülteci olarak yaşıyorum içimi dökecek yer arıyordum teşekkürler..
  • 09-07-2019, 16:41:23
    #9
    Ülkedeki diğer yanlışlar sizin hız sınırını aşmanızı serbest kılmıyor. Evet birçok alanda birçok konuda uygulanmayan prosedürler, işine geldiği gibi adam kayırmalar, yanlış tutumlar mevcut olabilir. Ama sizin çiğnediğiniz kural bu yanlışlardan ve eksiklerden bağımsızdır. Önemli olan birileri kuyruğuna basmadan yanlışa yanlış diyebilmektir.