Hocam iki dakkalığına parkettiğim ki bana göre normal o şeritte herkes park etmişti yasak tabelasıda yoktu açıkcası. Ayaklı radar aracı gelmiş 108₺ ceza kesmişti. Su sigara alıp gelene kadar cezayı yedim 😂 üstelik dörtlü yanık vaziyette. Keşke park yasak tabelası olsaydı en azından yediğime üzülmezdim. Bu olay sultangazi tarafında başıma geldi bir düğün salonunun önünde orda olacak arkadaşları uyarayımda park etmesinler 😂