Herkese uygulanıyor olsa inan sorun yok. Yani değil 500 tl, 5000 tl yapsınlar cezaları eyvallah. Ama sana bana var, bilmem ne müdürüne ceza yok ise bu işte bir yanlışlık vardır. Hergün onlarca trafik magandalarını konu alan haberler var. Kimi kaldırımda gidene vuruyor öldürüyor, kimi 250 km ile 10 aracın arasına dalıyor. Oradaki mağdurlardan biri biz veya yakınlarımız olabilir. Bunun için trafik disiplini şart. Güzellikle olmuyor, bari cezaları 10a 100e katlasınlar yeterki bu trafik terörü bitsin. Ama bu cezalar sana ban var, başkasına yok ise burada bir sorun vardır. Söylediğinde haklısın.