Dedem Ameliyat olacak.Dualarınızı bekliyorum..
23
●722
- 28-06-2019, 01:32:40Allah acil şifalar versin dedemize inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur. Ameliyat beklemek zor iştir özellikle hasta yaşlıysa Allah sizede sabırlar versin ama gönlünüzü mümkün olduğunca ferah tutup dua ediniz. Allah inşallah hayırlısıyla şifasına kavuşmasını nasip etsin.
- 28-06-2019, 01:36:27Allah acil şifalar versin kardeşim, tez zamanda iyileşmesi ve çok iyi olması dileklerimle..
- 29-06-2019, 20:24:06Üyeliği durdurulduAmeliyat başarılı geçti,bugün odasına alındı. Ancak öğle saatlerinde durumu kötüleşti ve tekrar yoğun bakıma alındı.. Doktoru yoğun bakıma 2 tane numara bırakın evinize gidin dedi. Sanırım herşeye hazırlıklı olmalıyız. İyi dileklerde bulunan tüm r10 dostlarına teşekkür ederim..
- 29-06-2019, 22:25:39selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyy koca çınar.. Allah tez zamanda şifanı versin.
Bende ananemi bekledim 50 gün yoğun bakıma her gün gittim geldim.
En son eve çıkacak dediler her şey hazırdı kötü haberi geldi.
Hayat işte, iyi şeyler olduğu gibi kötü şeyler oluyor.
İnşallah siz kavuşursunuz dedenize.
Dualarım sizinle.
Çeken bilir sadece yoğun bakım çilesini.
