• 28-06-2019, 01:22:41
    #10
    Allah şifa versin.
  • 28-06-2019, 01:32:40
    #11
    Allah acil şifalar versin dedemize inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur. Ameliyat beklemek zor iştir özellikle hasta yaşlıysa Allah sizede sabırlar versin ama gönlünüzü mümkün olduğunca ferah tutup dua ediniz. Allah inşallah hayırlısıyla şifasına kavuşmasını nasip etsin.
  • 28-06-2019, 01:36:27
    #12
    Allah acil şifalar versin kardeşim, tez zamanda iyileşmesi ve çok iyi olması dileklerimle..
  • 28-06-2019, 02:22:31
    #13
    Allah acil şifalar versin hocam.
  • 28-06-2019, 02:46:14
    #14
    Allah acil şifalar versin, inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur...
  • 28-06-2019, 02:49:53
    #15
    Allah şifa versin inşallah sağ salim çıkar ameliyattan.
  • 28-06-2019, 09:23:42
    #16
    Allah yardımcın olsun benim annemde aort anevrizma hastası. Rabbim yardım etsin
  • 29-06-2019, 20:24:06
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ameliyat başarılı geçti,bugün odasına alındı. Ancak öğle saatlerinde durumu kötüleşti ve tekrar yoğun bakıma alındı.. Doktoru yoğun bakıma 2 tane numara bırakın evinize gidin dedi. Sanırım herşeye hazırlıklı olmalıyız. İyi dileklerde bulunan tüm r10 dostlarına teşekkür ederim..
  • 29-06-2019, 22:25:39
    #18
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi geceler..
    Dedem sabah ankara gazi hastanesinde aort anevrizması ameliyatı olacak.. Yaşı 86, eğer kapalı yöntem başarılı olmaz ise göğüsü yaracağız dedi doktor, ama göğüsü yararsak herşeye hazırlıklı olmalısınız dedi. Dualarınızı bekliyorum...


    Eyy koca çınar.. Allah tez zamanda şifanı versin.
    Bende ananemi bekledim 50 gün yoğun bakıma her gün gittim geldim.
    En son eve çıkacak dediler her şey hazırdı kötü haberi geldi.
    Hayat işte, iyi şeyler olduğu gibi kötü şeyler oluyor.
    İnşallah siz kavuşursunuz dedenize.
    Dualarım sizinle.
    Çeken bilir sadece yoğun bakım çilesini.