• 28-06-2019, 00:15:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İyi geceler..
    Dedem sabah ankara gazi hastanesinde aort anevrizması ameliyatı olacak.. Yaşı 86, eğer kapalı yöntem başarılı olmaz ise göğüsü yaracağız dedi doktor, ama göğüsü yararsak herşeye hazırlıklı olmalısınız dedi. Dualarınızı bekliyorum...

  • 28-06-2019, 00:18:15
    #2
    Allah şifa versin hocam inşallah sağ salim çıkar
  • 28-06-2019, 00:18:50
    #3
    Allah acil şifalar versin. Mübarek cuma gününde, güzel haberlerinizi paylaşmanız dileği ile...
  • 28-06-2019, 00:20:56
    #4
    Allah şifalar versin hocam. Benim de yakın yaşta dedem bypass atlattı Allah'ın izniyle sağ salim çıkar.
  • 28-06-2019, 00:22:17
    #5
    Allah şifa versin hocam umarım sağ salim çıkar
  • 28-06-2019, 00:23:28
    #6
    Allah şifasını versin
  • 28-06-2019, 00:26:15
    #7
    Allah şifa ve derman versin kardesim.
  • 28-06-2019, 00:29:20
    #8
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Rabbim şifa versin, inşallah operasyon güzel geçecek.
  • 28-06-2019, 00:47:33
    #9
    Tez zamanda iyileşsin inşallah