Ameliyat başarılı geçti,bugün odasına alındı. Ancak öğle saatlerinde durumu kötüleşti ve tekrar yoğun bakıma alındı.. Doktoru yoğun bakıma 2 tane numara bırakın evinize gidin dedi. Sanırım herşeye hazırlıklı olmalıyız. İyi dileklerde bulunan tüm r10 dostlarına teşekkür ederim..