selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi geceler..
Dedem sabah ankara gazi hastanesinde aort anevrizması ameliyatı olacak.. Yaşı 86, eğer kapalı yöntem başarılı olmaz ise göğüsü yaracağız dedi doktor, ama göğüsü yararsak herşeye hazırlıklı olmalısınız dedi. Dualarınızı bekliyorum...


Eyy koca çınar.. Allah tez zamanda şifanı versin.
Bende ananemi bekledim 50 gün yoğun bakıma her gün gittim geldim.
En son eve çıkacak dediler her şey hazırdı kötü haberi geldi.
Hayat işte, iyi şeyler olduğu gibi kötü şeyler oluyor.
İnşallah siz kavuşursunuz dedenize.
Dualarım sizinle.
Çeken bilir sadece yoğun bakım çilesini.