Ah be yıldız ablam sende yaşlandın..
"Sevebilseydin, ayrılıkta güzeldi... Özleşirdik..."
5
●605
- 24-06-2019, 19:14:53Üyeliği durduruldu
- 24-06-2019, 19:17:01Bu sade kafayla dinlenmez ki ağır bu şarkıleojely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2019, 19:17:47Üyeliği durduruldubenim kafa hiç sade değil hocam :')Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2019, 19:18:45leojely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onu dinleyince daha çok efkarlandım akşam bir ufak açayım bari
- 24-06-2019, 19:43:13Ne zaman şarkıya girecek diye beklerken sonunu görmüşümGolsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle