Konu
"Sevebilseydin, ayrılıkta güzeldi... Özleşirdik..."
24-06-2019, 19:17:01
#3
Golsime
leojely adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.youtube.com/watch?v=ngkJwPTF8Sw
bu da benden öneri olsun.
Bu sade kafayla dinlenmez ki ağır bu şarkı