Konu
"Sevebilseydin, ayrılıkta güzeldi... Özleşirdik..."
24-06-2019, 19:18:45
#5
Golsime
leojely adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
benim kafa hiç sade değil hocam :')
onu dinleyince daha çok efkarlandım akşam bir ufak açayım bari